ACHITARE LA DATA SCADENTA
Poti achita ratele imprumutului prin urmatoarele modalitati:
Debitare automata a cardului bancar - pentru a putea achita rata creditului este necesar ca la scadenta sa ai banii in contul cardului de salariu, iar acestia vor fi retrasi automat prin debitarea cardului;
Prin plata cu card bancar in sistem 3D Secure direct din contul de client deschis in momentul in care ai aplicat pe site-ul www.hopcredit.ro. Poti efectua plata direct din contul tau de client, accesand sectiunea "Istoric", apoi dai click pe butonul "Plateste acum";
Debitarea telefonica a cardului bancar - ne poti contacta telefonic la 0374.310.022 pentru preluarea sumei datorate, de luni pana vineri in intervalul 08:00 - 20:00 si sambata intre orele 09:00 - 14:00;
Transfer bancar online prin intermediul serviciului SmartPay disponibil in contul de client. Transferul sumei se face instant utilizand datele de autentificare in aplicatia de internet banking. Aceasta modalitate de plata este disponibila pentru urmatoarele banci: CEC Bank, Banca Transilvania, BRD-GSG, ING Bank, BCR, Unicredit Bank, Raiffeisen Bank, Alpha Bank, First Bank, Libra Bank, OTP Bank, Garanti BBVA Bank.
In numerar prin depunerea sumei datorate in unul dintre conturile de mai jos, specificand la detalii de plata CNP-ul tau si numarul contractului de credit;
Prin transfer bancar in conturile CreditFix IFN SA, unde detaliile ordinului de plata fac in mod obligatoriu referire la numarul contractului de credit si CNP-ul tau;
Pot fi utilizate pentru plata, oricare dintre conturile bancare ale CreditFix IFN SA, de mai jos:
Achitare la punctele de plata PayPoint. Intra in contul de client, apasa butonul "Achita acum" si alege "Plata prin PayPoint". Genereaza apoi un cod de bare pe care il vei prezenta casierului PayPoint. Plata efectuata prin PayPoint va fi inregistrata la Credit Fix IFN in urmatoarea zi lucratoare dar procesarea se va efectua cu data platii. Suma de plata inregistrata in codul de bare, este valabila doar pentru data la care a fost generat. Daca doresti sa faci plata intr-o alta zi, te rugam sa soliciti un nou cod de bare din contul de client in ziua respectiva.
ACHITARE ANTICIPATA
In cazul in care ai ales sa faci rambursarea anticipata a creditului, te rugam sa ne contactezi pentru a-ti oferi detaliile legate de suma datorata pana la momentul respectiv. Pentru achitare ai la dispozitie urmatoarele modalitati:
Debitarea telefonica a cardului bancar - ne vei contacta telefonic la 0374.310.022 pentru preluarea sumei datorate, de luni pana vineri in intervalul 08:00 - 20:00 si sambata intre orele 09:00 - 14:00;
Transfer bancar online prin intermediul serviciului SmartPay disponibil in contul de client. Transferul sumei se face instant utilizand datele de autentificare in aplicatia de internet banking. Aceasta modalitate de plata este disponibila pentru urmatoarele banci: CEC Bank, Banca Transilvania, BRD-GSG, ING Bank, BCR, Unicredit Bank, Raiffeisen Bank, Alpha Bank, First Bank, Libra Bank, OTP Bank, Garanti BBVA Bank.
In numerar prin depunerea sumei datorate in unul dintre conturile de mai jos, specificand la detalii de plata CNP-ul tau si numarul contractului de credit;
Prin transfer bancar in conturile CreditFix IFN SA, unde detaliile ordinului de plata fac in mod obligatoriu referire la numarul contractului de credit si CNP-ul tau;
Pot fi utilizate pentru plata, oricare dintre conturile bancare ale CreditFix IFN SA, de mai jos:
Achitare la punctele de plata PayPoint. Intra in contul de client, apasa butonul "Achita acum" si alege "Plata prin PayPoint". Genereaza apoi un cod de bare pe care il vei prezenta casierului PayPoint. Plata efectuata prin PayPoint va fi inregistrata la Credit Fix IFN in urmatoarea zi lucratoare dar procesarea se va efectua cu data platii. Suma de plata inregistrata in codul de bare, este valabila doar pentru data la care a fost generat. Daca doresti sa faci plata intr-o alta zi, te rugam sa soliciti un nou cod de bare din contul de client in ziua respectiva.
ACHITARE DUPA SCADENTA CU PENALITATI
Dupa data scadentei se va percepe dobanda penalizatoare zilnica conform contractului, raportata la capitalul restant.
Pentru a cunoaste suma de plata restanta si a discuta despre situatia contractului tau de credit te rugam sa ne contactezi la numarul de telefon 0374.310.022, de luni pana vineri in intervalul 8:00-20:00 si sambata intre orele 9:00-14:00, sau prin email la contact@hopcredit.ro.
Poti achita imprumutul prin urmatoarele modalitati:
Debitare automata a cardului bancar - pentru achitarea penalitatilor si a ratelor restante este necesar sa ai banii in contul cardului de salariu, iar acestia vor fi retrasi automat prin debitarea cardului;
Prin plata cu card bancar in sistem 3D Secure direct din contul de client deschis in momentul in care ai aplicat pe site-ul www.hopcredit.ro. Poti efectua plata direct din contul tau de client, accesand sectiunea "Istoric", apoi dai click pe butonul "Plateste acum";
Debitarea telefonica a cardului bancar - ne vei contacta telefonic la 0374.310.022 pentru preluarea sumei datorate, de luni pana vineri in intervalul 08:00 - 20:00 si sambata intre orele 09:00 - 14:00;
Transfer bancar online prin intermediul serviciului SmartPay disponibil in contul de client. Transferul sumei se face instant utilizand datele de autentificare in aplicatia de internet banking. Aceasta modalitate de plata este disponibila pentru urmatoarele banci: CEC Bank, Banca Transilvania, BRD-GSG, ING Bank, BCR, Unicredit Bank, Raiffeisen Bank, Alpha Bank, First Bank, Libra Bank, OTP Bank, Garanti BBVA Bank.
In numerar prin depunerea sumei datorate in unul dintre conturile de mai jos, specificand la detalii de plata CNP-ul tau si numarul contractului de credit;
Prin transfer bancar in conturile CreditFix IFN SA, unde detaliile ordinului de plata fac in mod obligatoriu referire la numarul contractului de credit si CNP-ul tau;
Pot fi utilizate pentru plata, oricare dintre conturile bancare ale CreditFix IFN SA, de mai jos:
Achitare la punctele de plata PayPoint. Intra in contul de client, apasa butonul "Achita acum" si alege "Plata prin PayPoint". Genereaza apoi un cod de bare pe care il vei prezenta casierului PayPoint. Plata efectuata prin PayPoint va fi inregistrata la Credit Fix IFN in urmatoarea zi lucratoare dar procesarea se va efectua cu data platii. Suma de plata inregistrata in codul de bare, este valabila doar pentru data la care a fost generat. Daca doresti sa faci plata intr-o alta zi, te rugam sa soliciti un nou cod de bare din contul de client in ziua respectiva.